Maj, 2007

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:64.43 km

Wielka Majówka (dzień 2)

Niedziela, 27 maja 2007 · Komentarze(0)
Niedziela powitała nas piękną pogodą, więc po przesuszeniu namiotu ruszyliśmy w drogę. Zaliczyliśmy drugi bunkier kolejowy w Konewce, a potem, moczeni raz na jakiś czas przelotnym deszczem, dojechaliśmy przez lasy do Inowłódza, gdzie obejrzeliśmy ruiny zamku zbudowanego przez Kazimierza Wielkiego (sterta kamieni, którą, gdyby nie tablice informacyjne, ominąłbym) i bezskutecznie szukaliśmy baru, gdzie dałoby się zjeść obiad. Poszukiwania zawiodły nas do Zakościela, gdzie złapała nas wielka burza z gradem rozmaru wiśni. W miejscu gdzie się schroniliśmy serwowali tylko piwo, gofry i delicje. Poza piwem skosztowaliśmy wszystkiego co było w menu :) Gdy deszcz się uspokoił ruszyliśmy czerownym szlakiem w drogę powrotną do Tomaszowa, po drodze znów zahaczając o Spałę (i znowu moknąc). O 18:50 wsiediśmy do pociągu i wróciliśmy do Łodzi.

Trasa: Spała - Konewka - Małomierz - Królowa Wola - Teofilów - Inowłódz - Zakościele - Inowłódz - Gasek - Spała - Konewka - Glinnik - Tomaszów Mazowiecki - (pociągiem do Łodzi) - Łódź Fabryczna - RDG E - Teo

Wielka Majówka (dzień 1)

Sobota, 26 maja 2007 · Komentarze(0)
Wyruszyliśmy o poranku, obładowani bagażami. Na plecach namiot, karimata i ciuchy na dwa dni. Wrzynało się cholerstwo w plecy niemiłosiernie, ale na pewno nadawało wyprawie pewnego posmaku przygody :) Nad trasą myślałem od kilku już dni, a i tak zapomniałem w końcu o paru zaplanowanych punktach. Najważniejsze jednak zobaczyliśmy: rezerwat Niebieskie Źródła, zaporę w Smardzewicach i bunkier kolejowy w Jeleniu. Przez większą część dnia prześladowały nas burze. Na początku wkurzałem się tym (czyszczenia roweru nie znoszę), ale po którymś razie zaczęło mi to zwisać. Trasa była ciekawa, Marysia trzymała się dzielnie, więc przestałęm się martwi takimi drobiazgami jak pogoda. Za Ciebłowicami lunęło już solidnie i nie zapowiadało się na rychły koniec. W Spale zjedliśmy obiad i zaczęliśmy rozglądać się za noclegiem. Deszcz zniechęcał do rozbijania namiotu, ale cóż.. mus to mus. Odjechaliśmy kilka km. od centrum Spały i rozbiliśmy namiot w rezerwacie (wiem, wiem - nie wolno tak), nad samym brzegiem Pilicy.
Deszcz ustał, ale cały czas pogoda była niepewna, wiec... rowery poszły spać z nami w namiocie.

Trasa: Teo - RDG E -Łódź Fabryczna - (pociągiem do Tomaszowa Mazowieckiego) - Tomaszów Mazowiecki - Groty - Smardzewice - Niebieskie źródła - Jeleń - Ciebłowice - Spała

Miasto & PKWŁ

Sobota, 12 maja 2007 · Komentarze(0)
Przed południem przejażdżka Przed południem przejażdżka po mieście, a później wycieczka z Marysią. Zahaczyliśmy o bar "Pod Modrzewiem", gdzie Sekta ostro żegnała sezon narciarski. W Lesie Łagiewnickim złapała nas ulewa, przed którą schowaliśmy się w "Modrzewiaku".

Trasa:
1) Przejażdżka po mieście.
2) Łagiewniki, Dobra, Bar "Pod Moderzewiem", etc...

Forumowo

Czwartek, 3 maja 2007 · Komentarze(0)
Wycieczka z dwoma forumowiczami z forumrowerowe.org. Na zbiórce pod 'Tesco' stawili się Pixon i Gucio112. Śmignęliśmy do Zgierza i tam złapałem gumę. W plecaku łyżki, klej i łatki, ale pompki już nikt nie wziął. Zmarnowaliśmy dobrze ponad godzinę uderzając z buta na stację benzynową pod kompresor :/ Potem trzeba było nadrobić trochę straconego czasu, więc zamiast śmigać polnymi drogami, do Głowy śmignęliśmy asfaltem. Potem rezerwat "Grądy nad Moszczenicą", Smardzew itp.

(Opis wycieczki wg. Pixona i wg. gucia)

...a po południu pojechałem rowerem do Marysi

W rejonie Tuszyna

Wtorek, 1 maja 2007 · Komentarze(0)
Strasznie zimny i wietrzny dzień, a trasa mocno improwizowana. Lasy koło Tuszyna fajne, ale trochę daleko trzeba było tłuc się asfaltem, żeby tam się dostać. Po drodze przykleiłem się do jakiegoś faceta na szosówce, ale to było bardzo krótkie przyklejenie. Szybko mnie odstawił, a ja spokojnie zwolniłem i wyplułem płuca :)