Sprzęt
Dystans całkowity: | 566.02 km (w terenie 0.00 km; 0.00%) |
Czas w ruchu: | 01:14 |
Średnia prędkość: | 18.29 km/h |
Maksymalna prędkość: | 32.40 km/h |
Suma podjazdów: | 82 m |
Suma kalorii: | 474 kcal |
Liczba aktywności: | 23 |
Średnio na aktywność: | 24.61 km i 0h 37m |
Więcej statystyk |
T-Type
-
DST
13.26km
-
Czas
00:44
-
VAVG
18.08km/h
-
VMAX
32.40km/h
-
Temperatura
7.0°C
-
Kalorie 474kcal
-
Podjazdy
82m
-
Sprzęt Epic EVO
-
Aktywność Jazda na rowerze
Przez zimę do Speca założyłem nowy napęd. Po co? Nie wiem. Bo Chciałem?
Skoro rama jest kompatybilna z UDH, to pokusa wygrała i jest teraz X0 Eagle Transmission z kasetą XX SL.
Dziś była pierwsza jazda "regulacyjna" i wszystko super, ale AXS Pod to pod względem ergonomii totalna kaka. Trzeba będzie coś z tym zrobić. *cough*Sram blips*cough*, *cough*Leap Components*cough*
Kategoria Po ciemku, Sprzęt, Trójwieś
Znowu nowy rower? Tak jakby.
-
DST
9.30km
-
Czas
00:30
-
VAVG
18.60km/h
-
Sprzęt GT Grade
-
Aktywność Jazda na rowerze
Tak jakby znów kupiłem sobie nową ramę.
ICAN był ok ale nie do końca był przystosowany do widelca amortyzowanego i po założeniu RS Rudy geometria zrobiła się trochę dziwna. Pierwotnie myślałem o czymś stalowym, może robionym na zamówienie, ale ceny takich atrakcji szybko mnie z tego wyleczyły. Ostatecznie padło znów na carbon w postaci GT Grade. Ze swoimi ca. 180cm wzrostu wpasowuję gdzieś między M a L. Wybrałem rozmiar M bo pasowała mi długość - 581mm, co i tak jest dość dużą wartością wobec 560mm, które były w Marinie i 565mm w ICAN (L-ka od GT to już 609mm, czyli naprawdę sporo) . Problemem jest bardzo niska główka i co za tym idzie Stack. Nawaliłem tonę podkładek pod mostkiem i jest ok. Cała rama ma wizualnie dosyć spory odchył w stronę roweru MTB. Przy raczej raczej konserwatywnie wyglądających poprzednich moich gravelach wygląda trochę dziwnie i mimo że wszystkie punkty styku z rowerem są mniej więcej tam gdzie być powinny (a przynajmniej tam gdzie mi wygodnie), to rower wydaje się malutki i pewnie długo zajmie mi przyzwyczajenie się do jego wyglądu.
Sama jazda, to szybka rundka regulacyjna po najbliższej okolicy, celem sprawdzenia czy dobrze przykręciłem wszystkie śrubki podczas przerzucania części z poprzedniego roweru. Nic się nie urwało, więc chyba przykręciłem dobrze :)
Kategoria Sprzęt, Trójwieś
Leśna szkółka jazdy terenowej
-
DST
12.90km
-
Sprzęt [A] Zumbi
-
Aktywność Jazda na rowerze
Zbliża się wakacyjny wyjazd w Góry Izerskie, więc pojechaliśmy przypomnieć Bejbokowi podstawy jazdy w terenie.
Było to też jedno z moich ulubionych świąt rowerowych: New Fork Day. Bardziej lubię chyba tylko New Frame Day :)
Pożegnałem się z Manitou, który (mimo dwóch serwisów) nie chciał działać tak, jak tego od niego oczekiwałem i jego miejsce zajął RS Revelation z rocznika 2021.
Kategoria Łódź i okolice, Sprzęt, Z Tosią
Nowa rama
Po trzech latach bez fulla, wszystko pomału wraca na właściwe tory.
Kategoria Sprzęt, Zerowy przebieg
Słoneczny dzień "w siodle"
-
Sprzęt Supernormal
-
Aktywność Jazda na rowerze
Poprzednio szukałem zimy i nie znalazłem, ale teraz o mało co nie natknąłem się na wiosnę.
Pierwsza wycieczka na zimówce ver.2.0, czyli rowerze, który zastąpił przymałego Canyona.
Kategoria Łódź i okolice, Sprzęt
Wiercenie dziur w ramie i co z niego wynika.
-
Sprzęt [A] 45650b
-
Aktywność Jazda na rowerze
Przez zimę zaszło kilka zmian w 45650b. Zmieniłem droppera (myk-myka po polsku) na takiego z wewnętrznym prowadzeniem linki (KS Lev-DX zastąpiłem X-Fusin Manic). Wymagało to dość inwazyjnej modyfikacji ramy. Trochę się jej obawiałem, ale w końcu zebrałem się na odwagę, wychechłałem dziurę w podsiodłówce, dokleiłem przelotki do dolnej rury ramy et voila: DIY stealth cable routing!.
Zrobiłem przejażdżkę po mieście, by sprawdzić jak działa nowy myk-myk i czy coś w ramie pod moją grubą dupą nie pierd... yknie, ale całe szczęście nie pierdyknęło.
No i tak jakby przy okazji wyszło, że była to inauguracja sezonu 2020.
Jak wróciłem do domu, przebrałem się i poszedłem inaugurować sezon z Progeniturą.
Kategoria Łódź i okolice, Sprzęt, Z Tosią
Co zmieści się do Hondy CRX, czyli redukcja stada.
Tosia niedługo skończy 4 lata i przyszło nam wreszcie pogodzić się z faktem, że życie z dzieckiem różni się od tego "przed".
Na rower czasu jest dużo mniej, wycieczki jakby mniej ambitne, a o górach to póki co prawie zapomnieliśmy (tzm. ja np ciągle myślę o górach... ino po nich nie jeżdżę).
Z tego powodu, rok temu sprzedałem fulla i obowiązki "głównego" roweru przejął (po raz pierwszy od baaardzo dawna) hardtail.
Ostatnio zacząłem namawiać Marysię na redukcję stadka - zamiast bardzo górskiego fulla i sztywniaczka, coś lżejszego, z mniejszym skokiem i na dużym kole. Do tego jeszcze tak jakoś sprytnie, żeby kupić ramę, a większość gratów przerzucić z wcześniejszych rowerów.
Plan powiódł się w 50% - jest nowy rower i ma większe koła. Nie udała się ta część z "mniejgórskością", lekkością i wykorzystaniem starych części. Cóż... Ważne, że udała się chociaż połowa.
Zwłaszcza, że to ta większa :D
A odpowiadając na pytanie z tytułu:
Do CRX'a zmieści się rama Specialized Rumor Expert EVO w kartonie... ale na styk:)
BTW, jakby ktoś chciał kupić marysiowego Stumpjumpera, to proszę o kontakt.
Kategoria Sprzęt, Zerowy przebieg
Rydzynki
-
DST
61.93km
-
Sprzęt [A] 45650b
-
Aktywność Jazda na rowerze
Do Rydzynek z Marysią, powrót samemu. Na miejscu grill, jakieś piwko może nawet... No relaks na całego.
Zdjęć z drogi "tam" nie mam, bo była to jedna z niewielu okazji, by z Jaśnieżoną pogadać sobie na spokojnie bez Bejbora. Zdjęć z powrotu też nie ma, bo się śpieszyłem.
Ponieważ bez zdjęcia się nie liczy, fotka ostatecznej (póki co) wersji napędu w 45650b: tania kaseta 11-42 - CS-HG500, przerzutka X0 Type 2, która nie powinna działać z tą kasetą, ale działa i chińska zębatka narrow-wide 32T (Chińczyk z aliexpress miał nawet taką z napisem Deore XT :D). Na koniec kupiona okazyjnie prowadnica Mozartt HXR, bo jednak samym narrow-wide'om nie ufam. Li i tyle.
Kategoria Łódź i okolice, Sprzęt
1x10
-
DST
9.05km
-
Sprzęt ŁRP
-
Aktywność Jazda na rowerze
W zeszłym roku jeździłem na 45650b z napędem 1x9 - korba z zębatką NarrowWide 32t i kaseta CS-HG400 12-36. Generalnie było OK, ale czasami brakowało przełożeń. Gdy zapadła decyzja o sprzedaży Moona (no właśnie, sprzedałem go i będę po raz pierwszy od dawna bez żadnego fulla), napęd z niego (2x10) trafił do hardtaila. Teraz zachciało mi się powrotu do wersji bez przedniej przerzutki, ale z kasetą 11-40, albo 11-42. Mogłem bawić się w zestawy modyfikujące 10-rzędową kasetę 11-36, albo (taniej) kupić nową kasetę CS-HG500-10.Wybór był oczywisty :)
Problemem była przerzutka - instrukcja od Sram X0 Type 2 mówi, że obsługuje maksymalnie 36t. Cóż... mówię "sprawdzam" :)
Wygląda na to, że będzie to śmigać :)
A poza tym, to 42t to straszna patelnia. Wyobrażam sobie, że 12-biegowy Sram Eagle z kasetą 10-50 musi mieć problemy z obcieraniem kasetą o wysokie krawężniki :)
...kilometry, to powrót z pracy na ŁRP.
Kategoria Łódź i okolice, Sprzęt, Praca, ŁRP
No i du*a!
-
DST
8.44km
-
Sprzęt [A] Moon
-
Aktywność Jazda na rowerze
Miała być fajna wycieczka, ale po drodze przytrafiła mi się mała przygoda. W efekcie wycieczka z rowerowej zrobiła się piesza.
Kategoria Sprzęt, Łódź i okolice