Wpisy archiwalne w kategorii

Praca

Dystans całkowity:497.56 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:06:55
Średnia prędkość:21.38 km/h
Liczba aktywności:41
Średnio na aktywność:12.14 km i 2h 18m
Więcej statystyk

Praca z "przygodami"

Poniedziałek, 26 lutego 2024 · Komentarze(0)
Kategoria Praca
Pogoda zrobiła się wiosenna, więc znów pojechałem do pracy "rowerem". 
Poranny dojazd minął spokojnie, natomiast powrót był "przygodowy". Chciałem uniknąć jazdy drogą z Aleksandrowa do Grotnik, bo po ciemku jest tam dość nieprzyjemnie. Pojechałem więc "bokami", wybierając leśne i polne drogi. Jedna z nich, w rejonie Bzury, bywa podmokła nawet w środku suchego lata, a co dopiero po tak długim okresie opadów.
Skończyło się glebą w rozlewisku głębokim tak gdzieś do 1/4 łydki, urwanym przednim błotnikiem i generalnym zabagnieniem roweru. 
A potem jeszcze lunął deszcz :/


Praca

Czwartek, 9 listopada 2023 · Komentarze(2)
Kategoria Praca, eBike
Dzień drugi jesiennych dojazdów. Spróbowałem drogi przez Zgierz. Google mówi, że jest najkrótsza i rzeczywiście oszczędziłem z kilometr, może półtora, ale stojąc na czerwonych światłach straciłem dobre 10 minut, więc średni dil. Co się spalin nawdychałem na Zgierskiej, to też moje.
Powrót przez park na Zdrowiu, Teofilów i Kolonię Brużycę dużo przyjemniejszy. Szkoda tylko, że po ciemku.

Fotka z podwórka w pobliżu pracy. Gdańska 123 - miejsce urzekające swoją depresyjną brzydotą.
Podwórko - Gdańska 123

Praca

Wtorek, 7 listopada 2023 · Komentarze(0)
Kategoria Praca, eBike
Do i z pracy. Pierwszy raz po przeprowadzce w rejon Grotnik. Rowerem elektrycznym, żeby się nie zapocić. 
Nie traktuję tego jako pełnoprawną jazdę na rowerze, bo silnik odwala kawał roboty, ale jednak korbami się kręci, więc jest wpis. 
Póki nie zaczną się deszcze, zamierzam w ten sposób dojeżdżać do pracy, bo koszty paliwa trochę niszczą mój budżet domowy.
Biurowiec Piotrkowska 165/169

Do pracy z dodatkami.

Czwartek, 23 września 2021 · Komentarze(0)
Rano do pracy normalnie, a powrót znacznie przedłużony. Pojechałem do Castoramy na Sikorskiego, by zamówić kilka rzeczy na budowę. Niestety nie udało się to, z powodu awarii systemu komputerowego. Stamtąd udałem się na Brukową, by na chwilę spotkać się z Marysią i Tosią, jadącymi na bejborowe zajęcia z Jeet Kune Do. Zamieniliśmy kilka słów, a potem śmignąłem się w miejsce, gdzie w niedzielę znalazłem kotki. Cała "akcja ratunkowa" zakończyła się już po ciemku, przy świetle latarki i niestety gdzieś w polu zostawiłem słuchawki. Chciałem dziś sprawdzić, czy może nadal tam są. Znalazłem, ale niestety rozdeptane.

Do pracy.

Piątek, 17 września 2021 · Komentarze(0)
Kategoria Po mieście, Praca
Po kilku dniach przerwy spowodowanej jakimś przeziębieniem, znów pojechałem do pracy rowerem. 
W parkach zrobiło się tak trochę jesiennie.
Park na Zdrowiu

Do pracy

Czwartek, 9 września 2021 · Komentarze(0)
Dzień 2 jeżdżenia do pracy.
Chwilę pojechałem bez muzyki w uszach i okazało się, że rower skrzeczy jak zarzynana świnia. 
Muszę się temu przyjrzeć dokładniej, ale wstępne śledztwo wskazuje na rejon sztycy/siodła.  
Do tego hamulce jedynie spowalniają, a nie zatrzymują rower. Przy powolnej jeździe w śniegu nie było to tak zauważalne, ale teraz w mieście urasta to do sporych rozmiarów problemu. Do sprawdzenia. Może to tylko zanieczyszczone klocki?
Kładka na Zdrowiu

1x10

Piątek, 23 marca 2018 · Komentarze(0)
W zeszłym roku jeździłem na 45650b z napędem 1x9 - korba z zębatką NarrowWide 32t i kaseta CS-HG400 12-36. Generalnie było OK, ale czasami brakowało przełożeń. Gdy zapadła decyzja o sprzedaży Moona (no właśnie, sprzedałem go i będę po raz pierwszy od dawna bez żadnego fulla), napęd z niego (2x10) trafił do hardtaila. Teraz zachciało mi się powrotu do wersji bez przedniej przerzutki, ale z kasetą 11-40, albo 11-42. Mogłem bawić się w zestawy modyfikujące 10-rzędową kasetę 11-36, albo (taniej) kupić nową kasetę CS-HG500-10.Wybór był oczywisty :)

11-36 vs 11-42

Problemem była przerzutka - instrukcja od Sram X0 Type 2 mówi, że obsługuje maksymalnie 36t. Cóż... mówię "sprawdzam" :)
Sram x0 Type 2 + kaseta CS-HG500-10 11-42 Sram x0 Type 2 + 11-42

Wygląda na to, że będzie to śmigać :)

A poza tym, to 42t to straszna patelnia. Wyobrażam sobie, że 12-biegowy Sram Eagle z kasetą 10-50 musi mieć problemy z obcieraniem kasetą o wysokie krawężniki :)


...kilometry, to powrót z pracy na ŁRP.