Tleń 2007

Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:26.77 km

Dookoła Jeziora Żur

Czwartek, 9 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Wycieczka dookoła Jeziora Żur. Najpierw czerwonym szlakiem od Grzybka, a potem asfaltem (niestety) do Żuru. Tutaj uzupełniliśmy zapasy i obfotografowaliśmy zaporę, posąg Matki Boskiej "Gwiazdy Morza" (IMO strasznie brzydki) i wróciliśmy, z międzylądowaniem w Osiu, żółtym szlakiem do Tlenia. Nadmienię, po raz kolejny, że żółty szlak im. Hoffmana rządzi.

Trasa: Tleń - Rezerwat Jezioro Ciche - Grzybek - Spławie - Żur - Grzybek - Osie - Grzybek - Tleń

Znowu Hoffman

Środa, 8 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Znowu szlak im. A.Hoffmana, ale tym razem w kierunku południowym. Niesamowita trasa - wąska ścieżka na brzegu Jeziora Żur. Po drodze bagna, zadaszony mostek i kupa innych atrakcji. Momentami trudno było się zdecydować, czy delektować się jazdą, czy też co chwila robić postój na fotografowanie.

Trasa: Tleń - Punkt widokowy "Zatoki" - Tleń

Relaks

Poniedziałek, 6 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Krótka, relaksacyjna przejażdżka Krótka, relaksacyjna przejażdżka nad pobliskie jezioro, połączona z kąpielą.

Trasa: Tleń - Jezioro Piaseczno - Tleń

Szlak A. Hoffmana

Niedziela, 5 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Wycieczka żółtym szlakiem imienia A.Hoffmana w kierunku północnym. Od Tlenia do Starej Rzeki szlak wiedzie ścieżką na samym brzegu Wdy. Trasa ciekawa i urozmaicona - strumyki, zjazdy, podjazdy etc. Momentami jednak nieprzejezdna z powodu powalonych przez Bobry Drzew. Od Starej Rzeki do Błędna szlak oddalał się od Rzeki (przynajmniej na tyle, byśmy stracili ją z oczu). Na tym etapie zaczęło nam solidnie doskwierać pragnienie - nie zabaraliśmy żadnych napojów, w nadziei na zakup tychże w jakimś wiejskim sklepiku. W efekcie, zamiast dojechać do rezerwatu Krzywe Koło Wdy, zawróciliśmy w Błędnie i "na czuja" ruszyliśmy w dorgę powrotną. Nie obyło się bez pomyłek, ale jakoś dotarliśmy. Trochę bluźnienia na pogodę, rowery, brak sklepów, piach i inne niedogodności, ale oglnie wycieczka udana, nawet jeśli pod koniec określona została przez Marysię mianem usiłowania morderstwa :)

Trasa: Tleń - Stara Rzeka - Błędno - Stara Rzeka - Tleń

Do Cisów Staropolskich

Sobota, 4 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Pobudka już o lepszej porze niż dzień wcześniej :) Ruszylimśmy na południe i co chwila robiąc przerwy na czytanie mapy pomału dojechaliśmy do rezerwatu cisów staropolskich im. J.Wyczółkowskiego. Po dordze siadły mi baterie w aparacie i dzięki temu główna atrakcja nie została uwieczniona (a szkoda). W Zielonce pierwszy od kilkudziesięciu km. sklep, w którym zjedliśmy chipsy, lody i serdelki :) oraz nabyliśmy baterie.

Trasa: Tleń - Wygoda - Warszawa - Wierzchy - Jakubowo - Ryszka - Hamer - Cisiny - Rezerwat Cisy Staropolskie im. J. Wyczółkowskiego - Wierzchucin - Zielonka - Zdroje - Wierzchy - Jezioro Mukrza - Tleń

Wakacje zacząć czas.

Piątek, 3 sierpnia 2007 · Komentarze(0)
Pobudka przed piątą rano, ciężki plecak na plecy i w drogę na dworzec. Tak zaczęły się moje pierwsze od bardzo dawna wakacje. Potem PKP i... kilka godzin później meldujemy się w Tleniu, w sercu Borów Tucholskich