Wpisy archiwalne w kategorii

Łódź i okolice

Dystans całkowity:13426.40 km (w terenie 0.00 km; 0.00%)
Czas w ruchu:61:16
Średnia prędkość:17.29 km/h
Maksymalna prędkość:48.90 km/h
Suma podjazdów:3976 m
Maks. tętno maksymalne:179 (96 %)
Maks. tętno średnie:127 (68 %)
Suma kalorii:20199 kcal
Liczba aktywności:359
Średnio na aktywność:37.40 km i 8h 45m
Więcej statystyk

Na Zdrowie

Niedziela, 8 maja 2016 · Komentarze(0)
Pierwsza chyba (nie pamiętam, bo wpis dodaję z dużym opóźnieniem) jazda z Młodą. Dojechać udało się na duży plac zabaw na Zdrowiu, gdzie nastąpiło bawienie, jedzenie, przewijanie, itp.
Niezbyt długa wycieczka, ale pierwsze koty za płoty.






Koniec epoki?

Piątek, 22 kwietnia 2016 · Komentarze(0)
Wybrałem się w nocy na rower i jadąc (po raz pierwszy od lat) samemu niebieskim szlakiem przez Las Łagiewnicki snułem sobie rozważania o zmianach w życiu, o wyjeżdżających w świat znajomych i o przemijaniu. Myślałem,że ludzie odchodzą, dzieci się rodzą, ale Las trwa, a starzejące się kości można ugrzać w "Modrzewiaku", gdzie w cieple, przy piwie/herbacie można przegnać mroczne myśli. Dojechałem na miejsce i... po raz pierwszy w życiu pocałowałem klamkę.
Koniec epoki?



So good!

Sobota, 16 kwietnia 2016 · Komentarze(0)
Kolejne jazdy na 45650b - Muzealne Juicy Five ssą wora, ale poza tymjest wypas. Jeśli nadal będę się na tym rowerze tak dobrze bawił, to chyba będzie niedługo full na sprzedaż :)

New Moon Rising

Środa, 9 marca 2016 · Komentarze(0)
Pierwsza jazda na nowym rowerze.  Na fullu nie jeździłem od maja zeszłego roku (i w ogóle bardzo mało jeździłem na rowerze), więc trudno mi ocenić jak się Kross prowadzi, ale chyba będzie dobrze :)


Kompletowanie gratów trochę zajęło (praktycznie 10 miesięcy), bo ostatecznie z Tomaca zostały tylko: mostek, kierownica, hamulce, przednia piasta, siodło i damper. 


Piotrkowska - Centrum

Piątek, 30 października 2015 · Komentarze(0)
Na dzień 31 października 2015 planowane było otwarcie, po ponad dwuletnim remoncie, przebudowanej trasy W-Z, łączącej największe łódzkie sypialnie, Retkinię i Widzew-Wschód. Najbardziej zauważalną zmianą było przeniesienie części ruchu samochodowego pod ziemię, oraz zbudowanie przy "Centralu" dworca tramwajowego, osłoniętego dość spektakularną IMO wiatą.
Dzień przed oficjalnym otwarciem pojawiła się okazja, by przejechać się podziemną częścią trasy rowerem razem z łódzką Masą Krytyczną. Oczywiście skorzystałem z niej, bo pewnie prędko się taka nie powtórzy (na co dzień w tunelu będzie obowiązywał zakaz jazdy rowerem).






Ostatnia fotka już z Wikipiedii: